Börjas nu...

... att kännas lite nervöst då det är egentligen inte alls långt kvar, men ändå en bit till... mina kläder och tjejernas kläder är färdiga, bara skor och lite blandat kvar, nu Yosefs kläder måste jag beställa.
Jimmys kläder... ja fasiken vet inte alls men ska kolla med honom och se.. blir nog inte frack.... då vi vill att han har nått som har samma färg om på min klänning.
Sen skorna... alltså dom tycker jag nästan är svårast... vill ju inte ha för epa skor!!
Men jag får kolla lite mer... måste hitta nått, kanske på Ebay igen.

Idag gifte sig Marjo... en av mina bästa väninnor och det var härligt, hon hade det borgerligt och sen i Mosque (hon gifte sig musliskt också) men jag går inte in i en mosque oavsett vem det är, för att jag känner att ingen religion ska säga åt mig vad jag ska ha på mig när jag kommer in i deras heliga plats, vilket kyrkan aldrig gör.
För när vi gifter oss, så får ju Marjo's man komma som han vill i vilken kläd stil han vill (om det nu är i muslimskt dräckt för män) Kyrkan skulle ju inte sätta stopp för honom för det.
Men därimot skulle jag bära släja för att komma in till Mosque... vilket går emot min egen "ställning" =) men har inget emot dom som har det alls.
I alla fall, nu blev det helt fel, och helt fel blogg att skriva om det... men i alla fall hon är en av mina tärnor och önskar henne all lycka i världen =).

Men hmm check lista som måste göras...
  1. Yosefs kostym ´+ skor
  2. Jimmys kostym + skor
  3. mina skor
  4. tjejernas skor x 3
  5. ? min ring

Sen är själva sakerna gjorda sen är det ju liksom tjej middagen som jag ska ha och jimmy ha sin lilla grabb kväll.. jag vill inte ha den där galna kvällen... men gärna ett gäng tjejer hemma och ha det skojj och prata minnen.

Och i morgon ringer jag pastorn expreritionen och beställer tiden =) woohoo så den är klar, sen är det bara stället vi ska vara på efter som ska göras i ordning.

fan så mycket!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0