OK OK OK!

Ja haha jag kan inte sluta, jag vill skriva här med, fast med våran planering haha =) jag är så glad för vi har fått våra flick klänningar! Så super glad för dom är så himla fina... kändis fina är dom!

Ja Yasmin och Emilie och Liv ska ha dessa klänning på sig under själva akten... ja nu hoppas jag att Liv får komma haha... eftersom det ligger på hennes mammas helg men dom får gärna komma också om det känns bättre och sen åka hem med Liv på kvällen.



Så här är klänningen dom ska ha på sig... =) fram först sen baksidan! =)


Hittat en tiara jag gillar jätte mycket =).


Får väll se.. finns ju så jätte mycket.... =)

Nu är det bara skor kvar till tjejerna... och hitta klänning till mina 2 brudtärnor med hmm har hittat men... vet inte än... ska väll visa snart =).

Skor...
Denna gillar jag ganska mycket, jimmy tycker också om denna.




Denna älskar jag... nästan så jag köper den bara för att.... haha =)


Hmm mycket att tänka på... men nått blir det... ska kolla lite mera på min tärnos klänningar.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Supersöta klänningar. =)

2011-11-13 @ 20:56:33
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Tack! Dock inte jag som skrivit versen, men vet inte vem det är heller :) Händer nåt skoj imorgon?

2011-11-13 @ 23:47:49
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: ansepanse

vilka supersöta klänningar flickorna ska ha på bröllopet, prinsessklänningar rentav

båda skoparen är snygga

kramar

2011-11-14 @ 10:40:49
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0