Tärnor

Gud vad svårt det måste vara om man har FÖR många vänner som man gärna vill ska vara tärnor... men jag har ju mina som jag vet skulle ställa upp för mig i alla lägen, ta in oss och hjälpa oss i ALLA lägen om det så skulle vara nått.

Min goa Linnea och min goa Marjo, Marjo har jag kännt sen jag var 18 år... vilket blir ungifär 22 år nu och Linnea som jag inte alls kännt så jätte länge men sen 07 men ändå känner att vi är på samma nivå och skulle det vara nått så vet jag att dessa 2 skulle sträcka ut allt dom har för mig och mina barn.

Men vad ska dom ha på sig... har läst mycket att dom kan betala sin klänning själv, vissa köper den och vissa inte... men om man vill ha nån tema på klänningen måste man själv köpa då?
Hm vet att det är vanligare att dom köper själva men man kanske vill att dom ska lika... och nån kanske inte kan hitta den i deras st eller annan orsak.

Hmm ja ja det blir att kolla runt med dom och se vad dom tycker... =)... hur gör ni alla andra?

Kräm

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag har hittat snygga på tärnklänningar på ebay och de kostar inte så mycket så då har jag sagt att vi betalar dem, men så får de stå för sminkning och hår själva och det har de gått med på.

2011-10-28 @ 19:24:39
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0