Jaha...

Inte fasiken testar jag den Diet kuren igen fan shit kände mig jätte konstig =) haha... så jag slände Berry Thin i papperskorgen!!!

Har varit hos min vännina som ska vara min Tärna och vi har tittat på flera bröllops klänningar och fan vilken snygg klänning jag hitta... SÅ jävla sexig men faaan dom vill ha 800 kr för att SKICKA den!!! haha kostar med än klänningen ju, inte riktigt min idea!!

Jimmy, min älskling sa till mig i dag en sak som jag blev först rörd av sen ledsen sen arg hahaha... saken är att jag hatar tatueringar på fingrar, JAG HATAR DET!!!!
Så han sa... "jag har en överraskning till dig i början av nästa år"... jaha sa jag vad är det?
Ja du kommer inte vilja det!! Men jag vill göra det... jag sa direkt "nej du tatuerar inte på dina fingrar"... små log gjorde han och sa ja men JL JL blir det ju... du och jag.. NNEEEEEEJJJJJJJ!!!
Hellre att han gör en skuggnings tatuering med våra namn på armen av nått slag men INTE på fingrarna!!!
Eller är jag dum nu haha =).

Fan vad jag älskar min älskling!!!! =) haha.  Nu ska nannas.

Kommentarer
Postat av: K

Tack =P

Ja det är bara att norpa listan =)

2011-10-27 @ 13:24:47
URL: http://minatankarombrollop.blogg.se/
Postat av: Lizette

Tärnorna ska vara med på allt, menade bara att jag ska fråga dem vad de tycker om att fler får komma på möhippan än som kommer på festen.



Jättegulligt att han vill tatuera in det. Jag har sagt till min m2b att ska han tatuera in namn så ska det vara våra barns (nu har vi bara ett) namn. Jag ska tatuera in sonens namn i nacken innan bröllopet.

2011-10-27 @ 15:32:11
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

jo, ja det var verkligen billigt. Jag beställde mina visitkort därifrån. men de lägger på massa extra för obetydliga småsaker...^^ Kostade över tusen kr till slut ändå. dyr frakt.

meeen men. kommer nog beställa fler saker därifrån sen ändå. men jag kan inte dra av nåt för företaget från det, för det ligger ju i holland.

annan moms där..

pöss!



ps. det finns ingen "skicka kommetar-" knapp i din vanliga blogg. :S

2011-10-27 @ 19:16:38
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0