Listan

Ja alltså vi tänker ju göra våran Dag till att försöka för familjen vara med på så mycket vi kan, fixa frisyren, naglar sinket... köpa klänningen i andra hand eller som jag har länkat till, Brideoutlet.se vilket har jätte fina klänningar.
Jag kommer plocka mina egna blommor, men kommer inte säga att det är till bröllop utan ta en liten buckett och sen binda den själv.
Det finns så mycket... så jag kommer göra en lista... =).

  • Hår & Smink (Naglar) -Jenny
  • Mat -Tinas Catering (vilket svärmor känner så man kanske får lite avdrag hehe) Buffe.
  • Klänning - Brideoutlet.... åker och tittar så snart jag kan
  • kostym för Jimmy .  ? (haha)
  • decoration för bröllops festen blir att pynta med mycket värme ljus och annat som man kan göra själv.
  • Bjuder alla som vill till själva kyrkan, men man bjuder de närmaste och familj till bröllops festen. (?)
  • Fotograf - Kanske låna en som försöker göra sitt namn hörd eller en kompis som kan agera fotograf
  • mer kommer... =)
  • Tårtan... är efterrätten så inge extra....
  • inbjudnings kort Donken =D
Tips 1: Anmäla spartips - Det finns inget VM i bröllop! Om det fanns ett VM i bröllop så skulle du ändå inte vinna! Det finna alltid någon som är beredd att lägga mer pengar på sitt bröllop än vad du kan. Tävla därför inte med era bekanta om att bräcka deras bröllop. Du slösar bara bort era pengar. Se istället till att ert bröllop blir som ni vill ha det.

Det är ju så jag tänker... vi vill ha vårat på en nivå som passar oss... vi tänker pengar själv klart och själv klart är det våran dag som kommer ÄR våran dag men våran framtid är ju också väldigt viktig... med att vi lever friska och lyckliga i många många år till =).

Så våran dröm är att göra det med bra planering men familjen inblandade och sen har fruktansvärt roligt.. men bra mat, bra musik och bra stund med nära och kära =).

pöööös

Kommentarer
Postat av: snurriga zebran

Grattis till det kommande bröllopet =)



Jag hade velat ha 1:an.. Kollade på den en gng själv nämligen..

2011-11-01 @ 17:19:49
URL: http://alfredsmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0