Nu har det satt sig!

Ja med tanke på att flrst man pratar om inte nånting annat och nu har det liksom släppt lite och man kan andas igen =)... men det är lika roligt att tänka på det och prata lite om det som först.

Jag frågade dom jag köpte klänningen av om den är på g... och det sa dom att den var, den har skickats nu och det är på väg till mig, snacka om att man är totalt extatisk haha.
Är lite rädd... ja att stå där framme och alla ska titta på mig, men det kommer gå bra... ska titta bara på Jimmy när jag går fram.

En sak som jag tänker på mycket är att jag har ingen som kan leda mig fram... =/ min far och jag är ju inte direkt bästa vänner eller har den där dotter och far relationen som man ska ha.
Så vad gör man då? Ber nån främmling kanske haha... nej men vad?
Kan man be en annan? En kvinna? Mamma kanske... eller shit vem alltså?

Sen detta med hur många man ska ha på själva middagen... börjar bli lite skrämmande haha börjar bli många nu...
Det är ju många som Jimmy känner och vet, mer än vad jag har men ändå blir det rätt så många.
Jag hoppas att allt kommer gå bra....jag längtar så himla mycket =).

Nu ska jag titta på lite små saker hehe =) kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om fadern inte kan leda fram brukar väl oftast mamman göra det

2011-10-31 @ 09:18:53
Postat av: Lizette

Klart du kan be din mamma. Annars ett syskon.

2011-10-31 @ 12:20:48
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Jessica

Postat av: ?, ingen aning om jag ska vara ärlig för jag har aldrig sett det.

2011-10-31 @ 13:14:59
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste ngn leda fram dej då? man kan ju gå tillsammans hela vägen in i kyrkan

2011-11-01 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0