Så himla glad!

Jaha nu har jag valt ut min klänning... =) ja jag säger inte vilken då det ska vara en överrasking till alla!
Men kan säga att jag är helt extatiskt haha =).

Men i dag har jag tittat mycket på "accessories" som brud som man ska ha... ja typ Tiara, hår smycken, smycken till hals och öron osv.... fan så himla mycket det finns!!!!
Men jag har kollat lite mer på Ebay.. finns jätte mycket saker även för dekoration till "middagen" senare... så det blir att kolla runt som en tok för det med.

Har pratat med min goa vän Linnéa och hon är Flens bästa hobby bakare... så hon ska göra våran tårta hon är så JÄVLA dukigt =).
Så bara ingridienserna och hon fixar det... och vi har redan designat våran Inbjudnings kort, men har det på "is" tills vidare, men att det finns på datan tills tiden kommer... jag bara längtar redan... =).

Så här är lite smycken jag har tittat på.... jag har ju flera som jag tittar på men dessa på nått sätt har satt sig lite mer i hjärtat... Vad tycker ni?
1. 2.

3.

 

Nu visst är allt så himla fint, men jag har ju fastnat lite "än så länge" för en av dom... men säger inte vilket.

Jag bara dööööööör... haha...

I dag har jag pratat med faster och hon kommer med kusin pusin =).
Jag har försökt få tag på min far.... ja han och jag har inte så värst mycket kontakt MEN, detta är ju min stora dag och skulle vara kul om han kunde komma, även om det är som det är mellan oss.

Jaha... nu ska jag söka mer jobb =) Kram på er. PÖSS



Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilka snygga smycken

så du tänker hålla oss på streckbänken ett tag till

kramar

2011-10-25 @ 16:59:54
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Lizette

Tack detsamma. =)

Läste att du varit gift innan. Vad var det för sorts bröllop då? Känner du att du har nytta av det denna gången när du planerar? Behöver någon att få ideer ifrån.

2011-10-25 @ 21:43:26
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Lizette

Tråkigt att du inte fick det första bröllopet som du ville. Hoppas att ni får det bröllopet ni vill ha denna gången.

Hur många blir ni ungefär? Skoj att alla kan hjälpas åt så ni får ert bröllop som ni vill ha det.

Sjäv är det bådas första här och vi har 1 barn tillsammans. Han bryr sig inte om detaljerna utan bryr sig om att festen blir bra. Det kan jag störa mig på, men han har blivit bättre på att tänka på det andra.

Ja, vi kan hjälpa varandra. =)

2011-10-26 @ 11:45:16
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Nett

Men så vackra smycken :) Bra att du länkar till denna bloggen för den andre kommer jag fortfarande inte in på. Finns det ingen av dina andra läsare som har svårt att komma in där ? Kram

2011-10-26 @ 11:58:00
URL: http://www.enkoppkaffe.se/
Postat av: Lizette

Visst är festen viktig men inte det jag prioriterar överst på listan då jag inte är en partymänniska.

Här är det tvärtom att jag är fundersam på vad de ska hitta på åt mig då jag som sagt inte är en partyprinsessa. Har bara en kompis som ska vara med på bröllopet och resten av de kvinnliga gästerna är Daniels kusiner och mamma/syster/faster/moster/farmor och sedan min mamma/farmor och farbrors fru. Kan man säga att man vill ha med kompisar på möhippan som inte är bjudna till bröllopet?

Jag gör likadant med att lägga upp saker på datorn och fråga vad han tycker om det. =)

Jag har inte ens börjat fundera på hur vi ska ha borden, eller snarare hur vi ska ha honörsbordet, då vi ska ha runda bord sen så är det inte så mycket att tänka på hur de ka stå.

Vi har bokat en jätteduktig fotograf. Du hittar hennes blogg på emelieohlsson.blogg.se =)

Jag ska ha 2 tärnor varav den ena är toastmadame också. Hon är även gift så det är skönt att veta att hon kommer att fråga "Har ni fixat det? och det då? Har ni tänkt på dethär?" Så det känns tryggt. =)



La till dig också på bloglovin. =)

2011-10-26 @ 16:29:19
URL: http://lizettezsbrollop.blogg.se/
Postat av: Lizette

Vi har inte budget att bjuda exakt alla vi vill så vi har bestämt att vi ska skicka ut kyrkoinbjudningar om att de är välkomna att närvara i kyrkan. De som får en sådan bland mina kompisar hade jag velat ha med på min möhippa också. Får prata med några av dem och med mina tärnor om vad de tycker. För det är ju egentligen inte upp till tärnorna att fixa möhippan och då kan det ju egentligen vara en av dem som egentligen inte är bjudna som drar ihop det hela. =/



Vi har inte ens börjat på själva placeringen då vi inte är helt 100 på vilka vi ska bjuda och om de som har killar/tjej kommer ta med dem osv.



Jag har hittat den jag vill ha, men ska testa andra klänningar för den kan jag bara få uppsydd efter mina mått. Ska testa klänningar med likadant tyg och likadant släp för att se om jag gillar/trivs i det. Släpet kan jag välja bort men kan inte byta tyget.

2011-10-26 @ 19:27:48
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

du kan ju maila designen på inbjudingarna så kan jag kanske göra nåt av det.- Om ni fortfarande är på med att jag gör dem, villsäga ;)



temafärger vitt och rött va? ;)

haha jag pratade med mamma igår om hon orkar sy min wedding gown, och det ville hon. Det är ju gott om tid, nåra år.. eller hur det nu blir. :P

nästa, eller -14. :P haha!

04-14-14 kanske? Vi blev tillsammans den 14e april, 2008 så vore ju kanske nåt. :P



Pöss! :D

2011-10-27 @ 13:27:06
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

jag kan ju gö ett helt paket med servetter med skrift, servettringar, inbjudningskort, placeringskort... etc. Till rabatt i mängdpris. ;) (så slipper du tänka på det, och jag får nåt o visa upp på webshopens "hur det kan se ut" portfolio. :P)

:D :D

pöss



2011-10-27 @ 13:28:38
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0