Fotboll med grabbarna

Igår blev jag bjuden på fotboll av grabbarna. Bjuden och bjuden det var hela arenan som var inbjudna då det var fri entré igår. Man märkte snabbt att matchen inte betydde något för något av lagen och det hela blev mest en transportstäcka som knappast lär gå till världshistorien. Men om man bortser ifrån matchen som blev en förlust med 0-1 så var det en mycket trevlig tillställning. Jävligt kul att träffa grabbarna och snacka lite skit tillsammans mycket trevligt. Bra initiativ Thomas! :)

Ser fram emot att börja min praktik på ett behandlingshem nu till hösten tror att det kan bli väldigt lärorikt. Studierna har varit ganska påfrestande sista tiden har lite uppgifter som jag legat efter med. Men jag har arbetat ikapp det mesta nu. Ser fram emot en ny vecka med nya utmaningar!!

Innan jag slutar vill jag passa på att rekommendera en bra blogg jag hittade av en slump, Brittas, hon har för övrigt läst samma utbildning som jag går nu. Mycket läsvärd! Den kan jag verkligen rekommendera!

Nu vill jag bara önska alla en trevlig kväll och på återseende


Kommentarer
Postat av: Fru Filosofi (Jess)

Hej hej =) hitta hit då jag har haft namnet bonusfamiljen dock med .net haha. En vän till mig trodde detta var jag. =) Härligt med fler bonusfamiljer. =)

2013-10-06 @ 19:18:33
URL: http://theswedes.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0