Det är här mitt nya liv börjar!

Mitt nya liv börjar här, jag har fått en extra familj på köpet nu när jag och Sofie har flyttat ihop. Det är ju många saker som blivit anorlunda sedan flytten. Det är tre andra personer i mitt liv som man behöver ta hänsyn till och det är ju en stor förändring för dem med. Jag hoppas att detta skall bli riktigt bra, det är det jag har på känn iallafall!
 
Annars har dagen varit fylld av att göra iordning i källaren, det ska målas om och vi har tänkt att använda det som hobbyrum i framtiden. Det har sedan flytten använts som lagerlokal och det har varit fullt upp med allt annat som liksom har tagit ens tid. Det gäller att ta det viktigaste först. Men nu har jag flyttat ut allt, städat, målartvättat väggarna och maskerat det som behövs. Så nu är det bara att sätta igång. Så jag vet vad jag har att göra ikväll och eventuellt får jag lite hjälp av Anders som lovade att komma över en sväng. 
 
Nu är det dags att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0